Pharmamarketeer
Vijf dingen die pharma marketers moeten weten

Vijf dingen die pharma marketers moeten weten voor woensdagochtend

Vijf dingen die pharma marketers moeten weten

  • Novo Nordisk’s Ozempic verminderde het risico op het ontwikkelen van gevorderde nierziekte.
  • Bayer zei dat het plannen om zich op te splitsen zal uitstellen en zich in plaats daarvan zal richten op het verbeteren van de operationele prestaties, het oplossen van juridische geschillen en het afbetalen van schulden.
  • De seksuele wellness-app Rosy lanceerde Quickies, een digitale functie die patiënten verbindt met zorgverleners, als onderdeel van haar inspanningen om uit te breiden naar het bredere domein van de vrouwengezondheid.
  • Een cyberaanval op Change Healthcare, dat eigendom is van UnitedHealth, heeft problemen veroorzaakt voor patiënten die recepten willen laten vullen.
  • STAT News publiceerde deel 1 van The War on Recovery, een jaarlang onderzoek naar hoe de VS levensreddende medicijnen ontzeggen aan mensen met een opioïdeverslaving.

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)