In health research, like obesity studies, spatial technologies can add very valuable information. Combining remote sensing, geo-information and GPS will enable us to identify typical ‘obesogenic’ environments.
Ook interessant voor je
[Onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving
[onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving Marketingprofessionals willen het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en automatisering uitbreiden, terwijl ze tegelijkertijd streven naar...
3 x gelezen
Hoe AI marketingcommunicatie verandert: 3 scenario’s
Hoe AI marketingcommunicatie verandert Vandaag staan we aan de vooravond van mogelijk de grootste technologische verschuiving tot nu toe: artificial intelligence. Wat betekent deze technologie voor het vakgebied en voor...
11 x gelezen
Impact van opkomende technologieën en adaptieve AI op medische educatie voor farmaceutische professionals
Impact van opkomende technologieën en adaptieve AI op medische educatie voor farmaceutische professionals Technologische vooruitgang transformeert de gezondheidszorg en adaptieve kunstmatige intelligentie (AI) is een...
2 x gelezen