Pharmamarketeer
Trap niet in de salestrucs

Trap niet in de salestrucs: zo kies je het juiste marketingbureau

Trap niet in de salestrucs

Je kent ze wel: online marketingbureaus die zelf alleen koude acquisitie doen, een geheim zeggen te kennen of benadrukken dat ze écht anders zijn. “Er zijn al te veel cowboys”, zei de marketing cowboy. Hoe onderscheid je nu een betrouwbaar marketingbureau of een minder betrouwbaar marketingbureau? In dit artikel leg ik uit hoe deze verkooptrucs werken, zodat jij een betere keuze kunt maken.

Wanneer je op zoek gaat naar een nieuwe marketingpartner, is de kans groot dat je dat doet omdat je wil groeien. Groei vergt een investering en kost per definitie moeite. Als het vanzelf zou gaan, zou iedereen het kunnen. Je zult uit je comfortzone moeten stappen, risico moeten nemen en dingen anders doen dan in het verleden.

Het onbekende levert weerstand, spanning en onzekerheid op. Er is nooit een garantie dat het gaat lukken. Of het nu gaat om het volgen van een studie, het starten van een nieuwe baan, de volgende stap in een relatie of de groei van je bedrijf.

In de marketingwereld zijn er nog altijd massa’s mensen die wél gegarandeerd succes beloven. Hoe werkt dat dan? Kunnen zij de onaangename principes van groei omzeilen? […]

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)