Steeds vaker hoor ik allerlei argumenten over waarom er nog geen gebruik gemaakt wordt van de advertisingmogelijkheden van LinkedIn. Aan de andere kant neemt de interesse onder marketeers toe. Voor B2B-marketing is LinkedIn het uitgelezen platform voor advertising. Het biedt veel mogelijkheden, is effectiever en goedkoper dan je denkt. Een aantal mythes – soms open deuren, maar nog steeds vaak gehoord – ontkracht en uitgelegd.
Ook interessant voor je
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent AI is niet overhyped; het fenomeen wordt eerder onderschat. De echte innovatie ligt in het benutten van AI als strategisch instrument, niet alleen als een hulpmiddel voor...
6 x gelezen
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie Teads publiceert zijn trendrapport Tech Themes 2025. Politieke onzekerheid, opkomende technologieën en veranderend consumentengedrag hebben ook...
14 x gelezen
Maak saaie content interessant: spelen met invalshoeken [3 tips]
Maak saaie content interessant: spelen met invalshoeken [3 tips] Stel: een collega staat aan je bureau met een – volgens die collega – briljant contentidee. Wat doe jij dan? Schiet je direct in de actiestand? Heb je...
3 x gelezen