Samen met Lemon Scented Tea organiseerde MarketingTribune deze zomer vier Story Expeditions met topmarketeers op de Amsterdamse grachten. In #3 stond creativiteit en story centraal. Hoe versterkt het toepassen van story-denken de creativiteit en effectiviteit van campagnes en content?
Ook interessant voor je
WTF is attributiemodellering?
WTF is attributiemodellering? Vragen die marketeers ’s nachts wakker houden: Waarom hebben onze klanten ons product gekocht? Waarom kochten ze het op dat moment? Waarom kochten ze het daar? En het belangrijkste: hebben...
4 x gelezen
Snelheid zonder stress: 4 samenwerktips om de concurrentie voor te blijven
Snelheid zonder stress: 4 samenwerktips om de concurrentie voor te blijven Voor bedrijven die snel willen inspelen op marktomstandigheden, is een snelle time to market vaak het verschil tussen succes en gemiste kansen...
2 x gelezen
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant — Dit is mijn exacte aanpak
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant In mijn drie jaar als consultant heeft LinkedIn consequent de hoogste kwaliteit leads opgeleverd tegen de laagste doorlopende kosten — mits je weet hoe je het...
5 x gelezen
Reageer