COVID vaccine
The coronavirus pandemic has, among other things, changed our approach to vaccine science and will teach us about what we can achieve in terms of applying emerging technologies, speed and collaboration.
The coronavirus pandemic has, among other things, changed our approach to vaccine science and will teach us about what we can achieve in terms of applying emerging technologies, speed and collaboration.
AI gebruiken voor artikelen: ‘Belangrijk dat redacties transparant zijn’ Toen schrijver Thomas Heerma van Voss een vermelding van zijn nieuwe boek Het Archief in het modetijdschrift Harper’s Bazaar...
De toekomst van adverteren in 2025: hoe AI klantbeleving verandert Met een frisse blik deel ik mijn ideeën over wat adverteren ons in 2025 te bieden heeft! Opkomende technologieën, veranderend consumentengedrag en...
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt Consumenten zijn bewuster en data wordt steeds meer beschermd. Hoe zorg je voor effectieve campagnes zonder in te leggen op beveiliging? onsumenten zijn...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer