In de basis gaat het nog te vaak mis met de online marketing in MKB-land. Die conclusie trek ik na legio trainingen en strategiesessies met MKB-ondernemers en marketing-communicatieprofessionals. En dat baart zorgen. Want in een tijd met steeds meer technologische mogelijkheden, lijken we af te wijken van de fundamentele principes die ooit zo belangrijk waren.
Ook interessant voor je
Hoe de mislukte datagedreven droom van marketing te herstellen
Hoe de mislukte datagedreven droom van marketing te herstellen Marketeers is een droom verkocht: verzamel meer data en je krijgt betere inzichten om slimmere beslissingen te nemen. We hebben allemaal big data nagejaagd...
7 x gelezen
Is jouw Google Ads-strategie futureproof? Doe een SEA check!
Is jouw Google Ads-strategie futureproof? Doe een SEA check! Zijn Google Ads nog relevant in 2025? Google Ads stond jarenlang centraal in digitale marketingstrategieën. Maar met de opkomst van bijvoorbeeld Social Search...
4 x gelezen
10 effectieve beïnvloedingstechnieken: framing, loss aversion & meer
10 effectieve beïnvloedingstechnieken Beïnvloedingstechnieken spelen een belangrijke rol in marketing en psychologie. Hoewel Robert Cialdini met zijn 7 principes – wederkerigheid, schaarste, autoriteit, consistentie...
7 x gelezen