Voor elk merk of product is er één moment dat beslissend is voor het wel of niet kopen van het product of de dienst. Uit de vele gesprekken die DVJ Insights jaarlijks voert met CMO’s en marketingdirecteuren wordt duidelijk hoe belangrijk dit moment is en hoeveel effort nodig is om effectief te zijn tijdens dit belangrijke moment.
Ook interessant voor je
LinkedIn versnelt zijn aanbod voor B2B-marketeers met AI-gestuurde advertentietools
LinkedIn versnelt zijn aanbod voor B2B-marketeers met AI-gestuurde advertentietools Hoewel LinkedIn tegenwoordig de diepe zakken van grote consumentenmerken probeert aan te spreken, blijft het trouw aan de kern van zijn...
2 x gelezen
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent AI is niet overhyped; het fenomeen wordt eerder onderschat. De echte innovatie ligt in het benutten van AI als strategisch instrument, niet alleen als een hulpmiddel voor...
8 x gelezen
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie Teads publiceert zijn trendrapport Tech Themes 2025. Politieke onzekerheid, opkomende technologieën en veranderend consumentengedrag hebben ook...
16 x gelezen