Pharmamarketeer
Nieuwe Ecommerce Tools

Nieuwe Ecommerce Tools: 26 augustus, 2024

Nieuwe Ecommerce Tools

Deze week geven we een overzicht van nieuwe producten voor handelaren, waaronder digitale marketingtools, productvideo’s, zoekmachineoptimalisatie (SEO) hulpmiddelen, AI-gestuurde helpdeskassistenten, WooCommerce-financiering, live-stream shopping, kortingen op Amazon India, en meer.

Nieuwe Tools voor Handelaren: 26 Augustus 2024

GoDaddy lanceert AI-gestuurde digitale marketingtools voor ondernemers. GoDaddy’s nieuwe all-in-one AI-product, genaamd Digital Marketing, is ontworpen om de beschikbaarheid van tools te vergroten voor het beheren van SEO, sociale media en e-mailmarketing. Digital Marketing maakt gebruik van GoDaddy Studio en GoDaddy Airo voor e-mailmarketingcampagnes, merkafbeeldingen en video’s. Digital Marketing kan worden geüpgraded om toegang te krijgen tot generatieve AI-tools, zoals digitale advertenties van Yelp, hulp van de Airo-assistent, en de marketingkalender.

YouTube en Shopify breiden video-aanbod uit. YouTube heeft zijn samenwerking met Shopify uitgebreid. Alle in aanmerking komende Amerikaanse Shopify Plus en Advanced handelaren kunnen nu via de Google en YouTube-app op Shopify deelnemen aan het YouTube Shopping-affiliateprogramma. Shopify-handelaren kunnen dit programma benutten om producten te tonen in hun video’s via creators. Handelaren kunnen het programma beheren en analytics, content en producten bekijken via Google Merchant Center.

Amazon lanceert Prime Big Deal Days uitverkoop in oktober. Amazon organiseert in oktober dit jaar zijn Prime Big Deal Days-evenement. Amazon heeft Amerikaanse FBA-verkopers gevraagd hun voorraad uiterlijk op 13 september te leveren, en voor de Black Friday- en Cyber Monday-evenementen uiterlijk op 19 oktober. Gedurende een beperkte tijd krijgen verkopers 25% korting op de basisopslagkosten en 15% korting op zowel de verwerkings- als transportkosten.

PayPal breidt samenwerking met Adyen uit in de VS. PayPal heeft de uitbreiding van zijn samenwerking met Adyen aangekondigd, een wereldwijd financieel technologieplatform. Adyen zal Fastlane by PayPal aanbieden om de gastbetalingsstromen voor zijn Amerikaanse zakelijke en marktplaatsklanten te versnellen, met plannen om het aanbod wereldwijd uit te breiden. De bedrijven verwachten dat Fastlane by PayPal de winkelervaring voor consumenten zal verbeteren en de conversie voor bedrijven die gebruikmaken van Adyen’s platform zal verhogen.

Tilt haalt $18 miljoen op voor real-time shopping-app. Tilt, een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde live-shopping startup, heeft $18 miljoen opgehaald in een Serie A-financieringsronde, geleid door Balderton Capital. Volgens Tilt heeft de app sinds de lancering vorig jaar meer dan 500.000 gebruikers aangetrokken. Opgericht door twee ex-medewerkers van Revolut (een financiële technologieprovider), zegt Tilt dat hun succes te danken is aan de focus op live-verkopen van modeartikelen. De app biedt in-stream deals en aanbiedingen, live veilingen, interactieve evenementen, en meer.

Duda werkt samen met ActiveCampaign voor e-mailmarketing en automatisering. Duda, een websitebouwer voor digitale bureaus en SaaS-platforms, heeft de integratie aangekondigd met ActiveCampaign, een platform voor marketingautomatisering, e-mailmarketing en CRM. De integratie stelt Duda-klanten in staat om gebruik te maken van ActiveCampaign’s marketingplatform. Volgens Duda biedt de samenwerking toegang tot meer dan 20.000 bureaus en SaaS-bedrijven, die meer dan 1 miljoen klantwebsites ondersteunen.

OroCommerce nu beschikbaar op de Oracle Cloud Marketplace. OroCommerce, een op B2B gericht commerceplatform, is nu beschikbaar op de Oracle Cloud Marketplace en kan worden geïmplementeerd op Oracle Cloud Infrastructure. Oracle Cloud Marketplace is een gecentraliseerd platform voor bedrijfsapplicaties aangeboden door Oracle en zijn partners. OroCommerce omvat CRM- en marktplaatsfuncties met online winkelomgevingen die geoptimaliseerd zijn voor de behoeften van B2B-verkopers, met onder andere een aanvraag-voor-offerte, configureer-prijs-offerte, een low-code workflow-automatiseringshulpmiddel, en meer.

Tento lanceert als exclusieve kredietverstrekker voor WooCommerce. Tento, een fintech die gespecialiseerd is in financiële tools voor kleine en middelgrote bedrijven, heeft zijn selectie aangekondigd als exclusieve kredietverstrekker voor het WooCommerce-platform in de VS. Tento zal op maat gemaakte kredietoplossingen bieden voor WooCommerce-handelaren, van gevestigde merken tot startende zelfstandigen. Volgens Tento zal de samenwerking WooCommerce-handelaren toegang bieden tot werkkapitaal, apparatuurfinanciering, kredietlijnen, en meer.

Rapid URL Indexer lanceert WordPress-plugin voor geautomatiseerde Google-indexering. Rapid URL Indexer, een aanbieder van SEO-tools, heeft zijn Rapid URL Indexer voor WP-plugin gelanceerd, die het proces van het indienen van WordPress-inhoud voor indexering in Google Search automatiseert. Gebruikers hebben volledige controle over welke posttypes automatisch worden ingediend voor indexering, wat een op maat gemaakte SEO-strategie mogelijk maakt. De plugin biedt ook bulkverzending, gedetailleerde logging en monitoring, en e-mailmeldingen.

Amazon India verlaagt verkoopkosten met maximaal 12%. Amazon India heeft aangekondigd de verkoopkosten met 3% tot 12% te verlagen voor 59 productsubcategorieën op de marktplaats. Met ingang van 9 september gelden de verlagingen voor meerdere productsegmenten, zoals woninginrichting (9% verlaging), binnenverlichting (8% verlaging), en woonproducten (8% verlaging). Volgens Amazon zullen de verlagingen verkopers helpen bij de drukte van het Diwali-seizoen.

Helpjuice onthult Swifty AI voor in-app ondersteuning. Helpjuice, een kennisbankplatform, heeft de lancering aangekondigd van Swifty, een AI-gestuurde widget ontworpen om klantenondersteuning te transformeren. Swifty combineert AI met een uitgebreide kennisbank om uitgebreide gebruikerservaringen te bieden. Swifty bevindt zich in de hoek van het scherm van bezoekers en biedt relevante antwoorden door informatie uit de kennisbank te verwerken. Gebruikers kunnen naar artikelen zoeken, toegang krijgen tot FAQ’s, of natuurlijke gesprekken voeren met de AI-chatbot.

*Dit artikel is vertaald naar het Nederlands

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)