MM+M reintroduces Top Health Influencers program — with a catch
The program returns in 2024 as the Health Marketing Influencer 25, with an exclusive focus on the marketing executives whose voices resonate throughout the business.
The program returns in 2024 as the Health Marketing Influencer 25, with an exclusive focus on the marketing executives whose voices resonate throughout the business.
MM+M’s Health Influencer 50 program last ran in 2020. It’s coming back for 2024 — with a twist.
MM+M has reinvented the honorarium program as the Health Marketing Influencer 25. The revamped focus is designed to shine a light on MM+M’s core editorial audience of pharma, health, wellness, device and diagnostic marketers.
“With the healthcare marketing industry having maintained — and grown — its pandemic-era profile, it’s high time to reexamine the state of influence within the profession,” said MM+M editor-in-chief Larry Dobrow. “We can’t wait to explore the shifts in influence that have transpired since the start of the pandemic, and we can’t wait to sit down with the individuals who have helped engineer the tectonic marketing shifts of the last half-decade.”
Maak je blogstrategie toekomstbestendig: 3 trends om op in te spelen Heeft je website een blog- of een nieuwssectie? Dan heb je waarschijnlijk een aantal vaste gewoontes om die sectie te vullen met waardevolle content...
Social Media Marketing voorbij het Algoritme De verleiding om virale hits op sociale media na te jagen is groot. Het idee dat één post miljoenen views kan opleveren en je merk in één klap naar de top brengt, klinkt...
Helft marketingleiders overdonderd door AI-mogelijkheden Marketingleiders willen meer gebruikmaken van AI, maar weten nog niet altijd hoe. Kunstmatige intelligentie (AI) biedt veel mogelijkheden, en het worden er steeds...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer