Pharmamarketeer
Mid-Year Marketing Monitor: actuele inzichten B2B marketing

Mid-Year Marketing Monitor: actuele inzichten B2B marketing

Mid-Year Marketing Monitor: actuele inzichten B2B marketing

In samenwerking met Validators en Company.info lanceert FD Mediagroep de eerste editie van de zogenoemde Mid-Year Marketing Monitor. Het rapport biedt een overzicht van trends, analyses, persoonlijke inzichten en praktische tips en wordt vooral gekenmerkt door de B2B-marketeer.

“Marketeers worden geconfronteerd met een overvloed aan informatie en een voortdurend veranderend medialandschap. Begrijpelijk dus dat zij behoefte hebben aan actuele en relevante inzichten van andere professionals uit het vak.”

De initiatiefnemers willen, aldus Massa, met het onderzoek ‘een waardevol venster bieden naar de gedachten en observaties van marketingprofessionals, die dagelijks bezig zijn met het bouwen van merken en het bereiken van specifieke doelgroepen.’

Enkele opmerkelijke bevindingen uit het rapport zijn onder meer het toenemende belang van Demand Generation, AI en Customer Experience, maar ook het onderwerp First-Party Data dat is opgeklommen van de zesde naar de derde plek op de marketingagenda.

Eerste versie van het onderzoek is te downloaden via de volgende link: https://fdmg.nl/mid-year-marketing-monitor-2023-2/

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)