We kennen allemaal het beeld wel: een groep mensen in de trein, op een bankje in het park, in een wachtkamer of in een cafe, allemaal verdiept in hun telefoon. Bijna iedereen heeft een smartphone en maakt hier constant gebruik van. De smartphone zorgt voor perfect vermaak op wachtmomenten en is daarnaast enorm handig. Wil je snel even iets weten, kopen of ben je op zoek naar een locatie? Google heeft het antwoord. Of Siri, Cortana, Watson of Echo. Wist je dat de gemiddelde persoon in de VS ongeveer 3 uur en 35 minuten per dag op z’n telefoon bezig is? In Nederland zal dit niet veel minder zijn. Een groot deel van die tijd bestaat uit snelle checks, of zogenaamde micro-moments. Daar kun je als marketeer handig gebruik van maken.
Ook interessant voor je
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
13 x gelezen
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar 2025 staat voor de deur en om goed voorbereid aan het nieuwe jaar te beginnen, is onze marketingkalender voor 2025 nu gratis...
8 x gelezen
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025 Social Commerce wordt dé focus voor B2B-marketeers in 2025, zo laat de nieuwe Marketing Monitor van Company.info, Validators en FD...
3 x gelezen