Wanneer ben jij tevreden met je content? Het lijkt heel mooi als een artikel veel views haalt en dus veel mensen bereikt. Maar is dat ook je doel met je content? Content Marketing Institute (CMI) laat drie fouten zien die vaak gemaakt worden als er wordt gesproken over het engagement van content. Maak jij deze fouten […]
Ook interessant voor je
Cybersecurity als kans: zo bouw je als marketeer aan vertrouwen bij je klant
Cybersecurity als kans Cybersecurity-uitdagingen blijven actueel, en vragen om nieuwe benaderingen. Hoe kunnen marketeers hierop inspelen en bijdragen aan een veiliger digitaal landschap? Het Cybersecuritybeeld...
4 x gelezen
De rol van digitale autoriteit in marketing: waarom backlinks essentieel blijven
De rol van digitale autoriteit in marketing: waarom backlinks essentieel blijven Autoriteit is belangrijk in de digitale marketing. Een website met autoriteit kan er namelijk voor zorgen dat je een hoge positie krijgt...
4 x gelezen
Moet u uw redactionele kalender weggooien ten gunste van deze marketingstrategie? [Video]
Moet u uw redactionele kalender weggooien ten gunste van deze marketingstrategie? [Video] Marketeers vertrouwen dagelijks op hun redactionele kalenders om hun contentmarketingbeslissingen te sturen. Het is tijd om...
3 x gelezen