We weten dat we betere en meer gepersonaliseerde medicijnen kunnen toepassen en ontwikkelen met nieuwe technologie. Denk aan genomic profiling, gebruik van big data en articificial intelligence. Maar wie betaalt dat?
Ook interessant voor je
Adobe: AI transformeert consumentengedrag in Europa
AI transformeert consumentengedrag in Europa In slechts zes maanden tijd is het aantal bezoeken aan retail- en reiswebsites via AI-assistenten met 50 procent gestegen in het Verenigd Koninkrijk. Financiële websites...
8 x gelezen
WHO kondigt nieuw samenwerkingscentrum aan voor kunstmatige intelligentie in gezondheidszorgbeleid
WHO kondigt nieuw samenwerkingscentrum aan voor kunstmatige intelligentie in gezondheidszorgbeleid De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft het Digital Ethics Centre van de Technische Universiteit Delft in Nederland...
2 x gelezen
[Onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving
[onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving Marketingprofessionals willen het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en automatisering uitbreiden, terwijl ze tegelijkertijd streven naar...
7 x gelezen