We weten dat we betere en meer gepersonaliseerde medicijnen kunnen toepassen en ontwikkelen met nieuwe technologie. Denk aan genomic profiling, gebruik van big data en articificial intelligence. Maar wie betaalt dat?
Ook interessant voor je
De toekomst van adverteren in 2025: hoe AI klantbeleving verandert
De toekomst van adverteren in 2025: hoe AI klantbeleving verandert Met een frisse blik deel ik mijn ideeën over wat adverteren ons in 2025 te bieden heeft! Opkomende technologieën, veranderend consumentengedrag en...
11 x gelezen
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt Consumenten zijn bewuster en data wordt steeds meer beschermd. Hoe zorg je voor effectieve campagnes zonder in te leggen op beveiliging? onsumenten zijn...
11 x gelezen
Gartner voorspelt: autonome AI & 3 andere opvallende tech-trends
Gartner voorspelt: autonome AI & 3 andere opvallende tech-trends Autonome AI, robots op de werkplek, 6G: van welke technologieën kun je de komende jaren verwachten dat ze mainstream worden? En in welke...
23 x gelezen