Op 6 november gaat op het Marketing & Technology Event een veelheid aan sprekers in op de laatste technologische trends, ook in relatie tot verbetering van de ROI. In de opmaat naar dit event interviewen we enkele sprekers. Ditmaal Kuldip Singh, digital & data director bij innogy, het moederbedrijf van Essent.
Ook interessant voor je
[Onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving
[onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving Marketingprofessionals willen het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en automatisering uitbreiden, terwijl ze tegelijkertijd streven naar...
4 x gelezen
Hoe AI marketingcommunicatie verandert: 3 scenario’s
Hoe AI marketingcommunicatie verandert Vandaag staan we aan de vooravond van mogelijk de grootste technologische verschuiving tot nu toe: artificial intelligence. Wat betekent deze technologie voor het vakgebied en voor...
11 x gelezen
WTF is attributiemodellering?
WTF is attributiemodellering? Vragen die marketeers ’s nachts wakker houden: Waarom hebben onze klanten ons product gekocht? Waarom kochten ze het op dat moment? Waarom kochten ze het daar? En het belangrijkste: hebben...
4 x gelezen
Reageer