Sinds de CEO van Ideo Tim Brown in 2009 met het boek Change by Design op de proppen kwam, is het hard gegaan met het thema ‘design’ op de strategische agenda bij corporates. Design werd lang gezien als het verbeteren van esthetiek en functionaliteit – van hoe iets eruit ziet of werkt – maar de afgelopen jaren zijn steeds meer organisaties gaan beseffen dat design voor veel meer kan staan dan uiterlijk vertoon.
Ook interessant voor je
WTF is attributiemodellering?
WTF is attributiemodellering? Vragen die marketeers ’s nachts wakker houden: Waarom hebben onze klanten ons product gekocht? Waarom kochten ze het op dat moment? Waarom kochten ze het daar? En het belangrijkste: hebben...
4 x gelezen
Snelheid zonder stress: 4 samenwerktips om de concurrentie voor te blijven
Snelheid zonder stress: 4 samenwerktips om de concurrentie voor te blijven Voor bedrijven die snel willen inspelen op marktomstandigheden, is een snelle time to market vaak het verschil tussen succes en gemiste kansen...
2 x gelezen
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant — Dit is mijn exacte aanpak
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant In mijn drie jaar als consultant heeft LinkedIn consequent de hoogste kwaliteit leads opgeleverd tegen de laagste doorlopende kosten — mits je weet hoe je het...
5 x gelezen
Reageer