Een groot deel van de marketeers wereldwijd (46%) geeft aan nog niet de juiste balans en synergie te hebben gevonden in de inzet van online en offline media. Zo worstelt driekwart (76%) nog steeds met het meten van crosschannel inspanningen.
Ook interessant voor je
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant — Dit is mijn exacte aanpak
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant In mijn drie jaar als consultant heeft LinkedIn consequent de hoogste kwaliteit leads opgeleverd tegen de laagste doorlopende kosten — mits je weet hoe je het...
4 x gelezen
Nieuwe campagne tegen misleiding via social media: foute influencers verdienen een ‘kogelvis’
Nieuwe campagne tegen misleiding via social media: foute influencers verdienen een ‘kogelvis’ De campagne, gelanceerd door de Stichting Reclame Code (SRC), is gericht op het helpen signaleren van misstanden...
1 x gelezen
WTF is open-source marketing mix modeling?
WTF is open-source marketing mix modeling? Het verbeteren van media mix modeling (MMM) is een topprioriteit voor Amerikaanse marketeers, volgens een 2024-onderzoek van eMarketer. Maar liefst 61% geeft aan dat ze werken...
3 x gelezen