Researchers have designed a machine learning algorithm for drug discovery which has been shown to be twice as efficient as the industry standard, which could accelerate the process of developing new treatments for disease.
Ook interessant voor je
[Onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving
[onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving Marketingprofessionals willen het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en automatisering uitbreiden, terwijl ze tegelijkertijd streven naar...
3 x gelezen
Hoe AI marketingcommunicatie verandert: 3 scenario’s
Hoe AI marketingcommunicatie verandert Vandaag staan we aan de vooravond van mogelijk de grootste technologische verschuiving tot nu toe: artificial intelligence. Wat betekent deze technologie voor het vakgebied en voor...
11 x gelezen
Impact van opkomende technologieën en adaptieve AI op medische educatie voor farmaceutische professionals
Impact van opkomende technologieën en adaptieve AI op medische educatie voor farmaceutische professionals Technologische vooruitgang transformeert de gezondheidszorg en adaptieve kunstmatige intelligentie (AI) is een...
2 x gelezen