Thought leadership is not just a badge any marketer can claim for their content. It’s a distinction that needs to be built on proven expertise and validated by your audience. Continue reading →
Ook interessant voor je
Het beste uit je content halen met een kloppend verhaal [10 stappen]
Het beste uit je content halen met een kloppend verhaal [10 stappen] Stel je voor: je hebt maandenlang met hart en ziel aan je website gewerkt. Het is jouw passie, jouw visie en jouw plek in de digitale wereld. Maar...
4 x gelezen
Infographic: Hoe het TikTok-algoritme werkt
Infographic: Hoe het TikTok-algoritme werkt Hoewel de app de focus blijft van met name Amerikaanse regelgevers, vanwege de banden met de Chinese overheid, is de impact van TikTok niet uit te wissen. Het team van Giraffe...
0 x gelezen
Start in 2025 met synaptische contentcreatie: dit levert het je op
Start in 2025 met synaptische contentcreatie: dit levert het je op Wat is synaptische contentcreatie? Synaptische contentcreatie is een samenwerking waarin technologie creatieve processen verrijkt en versnelt. Deze...
3 x gelezen