[branded content] ‘Laat het product de klant vinden’
Dat e-commerce steeds belangrijker wordt is ondertussen al een cliché. Dat e-commerce ook steeds belangrijker wordt bij CPG (Consumer Packaged Goods, hele gewone producten zoals eten, drank en toiletpapier) is na de lockdown ook geen voorpaginanieuws meer. Maar hoe zorg je dat je (potentiële) klanten jou en je producten vinden?
Nog nooit waren (potentiële) klanten zo makkelijk te bereiken en tegelijkertijd zo moeilijk vast te houden. Makkelijk te bereiken omdat bijna iedereen wel op een of meer van de social media kanalen actief is – en moeilijk vast te houden omdat iedereen wel op een of meer van de social media kanalen actief is. Dat zorgt voor een versplintering van je doelgroep. Je kunt natuurlijk heel veel geld uitgeven aan een campagne die alle platforms omvat. Maar dat kost tijd, geld en biedt geen garantie voor succes.
Lees hier het hele artikel: [branded content] ‘Laat het product de klant vinden’ | MarketingTribune Online Marketing