In haar derde boek ‘Super Social’ legt socialmedia-trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect hebt met de inzet van sociale media. Nu algoritmes continu veranderen, wordt het steeds moeilijker om je doelgroep te bereiken. Daardoor dreigen ondernemers en marketeers de handdoek in de ring te gooien. Niet nodig, volgens de auteur.
Ook interessant voor je
[column] Toekomst tijdschriften glanst als nooit tevoren
Toekomst tijdschriften glanst als nooit tevoren Tijdschriften. Ooit hadden ze een prominente plek op onze salontafels, in wachtruimtes, bij de kapper en op kantoren, maar sinds de komst van digitale media wordt de...
2 x gelezen
[column] MarketingAffairs 17: Marketing als oplossing
[column] MarketingAffairs 17: Marketing als oplossing Steeds meer organisaties worden geconfronteerd met obstakels als gevolg van wijzigende marktomstandigheden. Stijgende inflatie, een recessie die op de loer ligt...
2 x gelezen
Trendrapport: Hoe Consumententrends Marketingsucces Herdefiniëren in Een Onzekere Wereld
Trendrapport: Hoe Consumententrends Marketingsucces Herdefiniëren in Een Onzekere Wereld Marketing insight consultancy Human8 publiceerde zijn vijfde jaarlijkse ‘What Matters’-trendrapport gepubliceerd, met als titel:...
2 x gelezen