In weinig sectoren geldt het cliché dat de wereld nogal snel verandert zo sterk als in e-commerce. Waar dit een generatie geleden nog in de kinderschoenen stond, is het aandeel online aankopen in de Nederlandse detailhandel -mede door Corona- gestegen naar 22%. Naar alle verwachting zal dit de komende jaren nog verder groeien. De verwachting is dat ook de wereldwijde uitgaven aan online marketing hiermee zullen stijgen naar $786 miljard dollar wereldwijd in 2026, een ruime verdubbeling.
Ook interessant voor je
Maak je blogstrategie toekomstbestendig: 3 trends om op in te spelen
Maak je blogstrategie toekomstbestendig: 3 trends om op in te spelen Heeft je website een blog- of een nieuwssectie? Dan heb je waarschijnlijk een aantal vaste gewoontes om die sectie te vullen met waardevolle content...
4 x gelezen
Social Media Marketing voorbij het Algoritme
Social Media Marketing voorbij het Algoritme De verleiding om virale hits op sociale media na te jagen is groot. Het idee dat één post miljoenen views kan opleveren en je merk in één klap naar de top brengt, klinkt...
2 x gelezen
Helft marketingleiders overdonderd door AI-mogelijkheden
Helft marketingleiders overdonderd door AI-mogelijkheden Marketingleiders willen meer gebruikmaken van AI, maar weten nog niet altijd hoe. Kunstmatige intelligentie (AI) biedt veel mogelijkheden, en het worden er steeds...
2 x gelezen