Anno 2019 beginnen steeds meer zoekopdrachten en interacties met ‘Hey, Alexa’, ‘Hey Siri’ en ‘OK, Google’. Niet alleen smartphones, tablets en slimme speakers zijn uitgerust met deze stemassistenten. Binnenkort zien we deze ook terug in wekkers, gloeilampen en magnetrons. Kortom: spreken is het nieuwe typen. Dat betekent dat marketeers naar nieuwe manieren moeten zoeken om […]
Ook interessant voor je
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent AI is niet overhyped; het fenomeen wordt eerder onderschat. De echte innovatie ligt in het benutten van AI als strategisch instrument, niet alleen als een hulpmiddel voor...
6 x gelezen
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie Teads publiceert zijn trendrapport Tech Themes 2025. Politieke onzekerheid, opkomende technologieën en veranderend consumentengedrag hebben ook...
14 x gelezen
Maak saaie content interessant: spelen met invalshoeken [3 tips]
Maak saaie content interessant: spelen met invalshoeken [3 tips] Stel: een collega staat aan je bureau met een – volgens die collega – briljant contentidee. Wat doe jij dan? Schiet je direct in de actiestand? Heb je...
3 x gelezen