Agile marketing, growth hacking of lean start-up: er is een overvloed aan theorieën en methodieken waarmee een marketingteam meer voor elkaar zou moeten krijgen. De overeenkomst: mensen moeten zelf verantwoordelijkheden en middelen te krijgen om hun werk te doen, zodat ze zelf ook zichtbaar resultaat hebben uit het werk en daarvan leren. Daarvoor hoef je niet de hele organisatie op z’n kop te zetten. Een aantal inzichten in het functioneren van marketingteams.
Ook interessant voor je
AI-agents voor marketeers: een hype of realiteit?
AI-agents voor marketeers: een hype of realiteit? Zie je het al voor je? Je drukt op één knop en je wekelijkse rapportages, social posts én campagne-optimalisaties worden automatisch geregeld. Klinkt als de ultieme...
8 x gelezen
Slimme linkbuilding-strategieën om autoriteit & vertrouwen op te bouwen [stappenplan]
Slimme linkbuilding-strategieën om autoriteit & vertrouwen op te bouwen [stappenplan] Backlinks blijven een van de krachtigste factoren om organisch verkeer te laten groeien. Ze versterken je positie in zoekmachines...
2 x gelezen
Je marketingbudget rechtvaardigen? Zo maak je B2B-marketing meetbaar
Je marketingbudget rechtvaardigen? Zo maak je B2B-marketing meetbaar “€1 erin = €10 eruit”. Zo makkelijk als dat gaat in de wereld van e-commerce, zo moeilijk kunnen we deze conclusie trekken als het gaat om B2B...
3 x gelezen