Marketing automation, een term waar je misschien niet bekend mee bent. Toch staat het vaak al jaren op het takenlijstje van marketeers. Maar wat is het eigenlijk en wat zijn de voordelen maar ook de valkuilen van marketing automation? Dat leg ik je uit in dit artikel.
Ook interessant voor je
Marketeers worstelen met adoptie GenAI: Angst of FOMO?
Marketeers worstelen met adoptie GenAI: Angst of FOMO? Generatieve AI (GenAI) wordt gezien als een gamechanger voor de marketingindustrie, maar de meerderheid van de marketeers voelt zich nog niet voorbereid op de...
4 x gelezen
PIM Trendrapport 2025: Hoe merken relevant blijven in een complexe samenleving
PIM Trendrapport 2025: Hoe merken relevant blijven in een complexe samenleving Door alle technologische innovaties, maatschappelijke verschuivingen en economische onzekerheid is het voor marketeers essentieel om...
1 x gelezen
7 B2B-marketingvalkuilen die omzet kosten (& zo trap je er niet in)
7 B2B-marketingvalkuilen die omzet kosten Je campagnes draaien, leads komen binnen en je bent tevreden over je marketingaanpak. En toch bestaat er een grote kans dat je ongemerkt omzet laat liggen. Dit geldt voor je...
3 x gelezen