Meten is weten. Een adagium dat steeds vaker in de wereld van contentmarketing wordt gehoord. ROI, effectiviteitsmetingen, gekoppeld aan vragen van opdrachtgevers als ‘wat krijg ik bij contentmarketing voor mijn geld?’
Ook interessant voor je
Hoe Google Dubbele Content Detecteert
Hoe Google Dubbele Content Detecteert De mythe van een straf voor dubbele content bestaat al jaren. Google streeft naar diverse zoekresultaten en moet kiezen wanneer twee of meer pagina’s hetzelfde of...
8 x gelezen
De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025
De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025 In 2025 gaat er weer veel veranderen voor marketeers. Privacywetgeving, technologische innovaties en artificial intelligence (AI) zorgen voor nieuwe uitdagingen en kansen...
1 x gelezen
Waarom jouw geweldige content niet tot geweldige resultaten leidt – en hoe je dit kunt oplossen
Waarom jouw geweldige content niet tot geweldige resultaten leidt – en hoe je dit kunt oplossen Wanneer jouw content op volle toeren draait, zijn de signalen duidelijk. Je publiek zoekt specifiek naar jouw content...
4 x gelezen