Veel merken gaan de komende tijd verdwijnen. Het boek ‘Merkdisruptie’ van Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto, brengt de oorzaken in kaart aan de hand van vijftien megatrends. Op Marketingtribune gaan we dieper in op de trends. Vandaag de 3e aflevering in een serie van 5 over sexuele disruptie: narcisme.
Ook interessant voor je
Hoe Google Dubbele Content Detecteert
Hoe Google Dubbele Content Detecteert De mythe van een straf voor dubbele content bestaat al jaren. Google streeft naar diverse zoekresultaten en moet kiezen wanneer twee of meer pagina’s hetzelfde of...
8 x gelezen
De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025
De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025 In 2025 gaat er weer veel veranderen voor marketeers. Privacywetgeving, technologische innovaties en artificial intelligence (AI) zorgen voor nieuwe uitdagingen en kansen...
0 x gelezen
Waarom jouw geweldige content niet tot geweldige resultaten leidt – en hoe je dit kunt oplossen
Waarom jouw geweldige content niet tot geweldige resultaten leidt – en hoe je dit kunt oplossen Wanneer jouw content op volle toeren draait, zijn de signalen duidelijk. Je publiek zoekt specifiek naar jouw content...
3 x gelezen