‘De opkomst van de hyperrelevante CMO’, kopt emerce.nl deze week. Uit onderzoek naar de impact van marketing op de groei van organisaties blijkt dat nog niet eens een vijfde (17 procent) van de bijna duizend ondervraagde CMO’s aangeeft daadwerkelijk hyperrelevant te zijn.
Ook interessant voor je
[column] Toekomst tijdschriften glanst als nooit tevoren
Toekomst tijdschriften glanst als nooit tevoren Tijdschriften. Ooit hadden ze een prominente plek op onze salontafels, in wachtruimtes, bij de kapper en op kantoren, maar sinds de komst van digitale media wordt de...
4 x gelezen
[column] MarketingAffairs 17: Marketing als oplossing
[column] MarketingAffairs 17: Marketing als oplossing Steeds meer organisaties worden geconfronteerd met obstakels als gevolg van wijzigende marktomstandigheden. Stijgende inflatie, een recessie die op de loer ligt...
3 x gelezen
Trendrapport: Hoe Consumententrends Marketingsucces Herdefiniëren in Een Onzekere Wereld
Trendrapport: Hoe Consumententrends Marketingsucces Herdefiniëren in Een Onzekere Wereld Marketing insight consultancy Human8 publiceerde zijn vijfde jaarlijkse ‘What Matters’-trendrapport gepubliceerd, met als titel:...
3 x gelezen