Voor mijn bijdrage deze week grijp ik even terug naar vorige week dinsdag. De ochtend na de grote dag waarop de contentmarketeers elkaar lof toe hebben gezwaaid. De ene na de andere ondernemer pronkte met meerdere awards. Uit Nederland en België. Op diverse sociale media stonden ze te stralen op het feestje dat ze zelf nieuw leven in hadden geblazen. Blij als kleine kinderen met hun Sinterklaascadeautjes.
Ook interessant voor je
Marketeers worstelen met adoptie GenAI: Angst of FOMO?
Marketeers worstelen met adoptie GenAI: Angst of FOMO? Generatieve AI (GenAI) wordt gezien als een gamechanger voor de marketingindustrie, maar de meerderheid van de marketeers voelt zich nog niet voorbereid op de...
4 x gelezen
PIM Trendrapport 2025: Hoe merken relevant blijven in een complexe samenleving
PIM Trendrapport 2025: Hoe merken relevant blijven in een complexe samenleving Door alle technologische innovaties, maatschappelijke verschuivingen en economische onzekerheid is het voor marketeers essentieel om...
1 x gelezen
7 B2B-marketingvalkuilen die omzet kosten (& zo trap je er niet in)
7 B2B-marketingvalkuilen die omzet kosten Je campagnes draaien, leads komen binnen en je bent tevreden over je marketingaanpak. En toch bestaat er een grote kans dat je ongemerkt omzet laat liggen. Dit geldt voor je...
3 x gelezen