late-stage skin cancer trial
Bristol-Myers Squibb Co said on Wednesday its late-stage trial testing a combination of its cancer drugs missed a main goal of preventing skin cancer from recurring in a certain group of patients.
Bristol-Myers Squibb Co said on Wednesday its late-stage trial testing a combination of its cancer drugs missed a main goal of preventing skin cancer from recurring in a certain group of patients.
Veranderende markttrends transformeren hoe farmamarketeers patiënten en zorgverleners vinden Uit de Healthcare Marketers Trend Survey blijkt dat er, wat betreft kanaalgebruik, meer groei plaatsvond in nieuwere tactieken...
Digitalisering kan zorgsector in 2028 minimaal €1,3 miljard netto opleveren Digitalisering kan de komende jaren een grote financiële impuls geven aan de gezondheidszorg. Volgens een rapport van strategisch adviesbureau...
Tagrisso approved by FDA for lung cancer treatment The approval followed a Priority Review by the FDA and was based on results from the FLAURA2 phase 3 trial, which were published in The New England Journal of Medicine...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer