Artificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Netflix, Spotify, Amazon, maar ook Google worden vaak genoemd als het over AI gaat. Maar wat is AI nou echt? Wat kunnen we er als marketeer mee? En zijn er naast de grote mogelijkheden van AI ook gevaren of ethische dilemma’s waar we als maatschappij mee om moeten gaan?
Ook interessant voor je
[Onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving
[onderzoek] Marketeers balanceren tussen AI en authentieke merkbeleving Marketingprofessionals willen het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en automatisering uitbreiden, terwijl ze tegelijkertijd streven naar...
3 x gelezen
Hoe AI marketingcommunicatie verandert: 3 scenario’s
Hoe AI marketingcommunicatie verandert Vandaag staan we aan de vooravond van mogelijk de grootste technologische verschuiving tot nu toe: artificial intelligence. Wat betekent deze technologie voor het vakgebied en voor...
11 x gelezen
Impact van opkomende technologieën en adaptieve AI op medische educatie voor farmaceutische professionals
Impact van opkomende technologieën en adaptieve AI op medische educatie voor farmaceutische professionals Technologische vooruitgang transformeert de gezondheidszorg en adaptieve kunstmatige intelligentie (AI) is een...
2 x gelezen