‘Content Frenemies, the human touch in a tech driven world’. Dit is de spannende titel van het zesde event dat Albert Jan Huisman en Bert van Loon van CMFF (Content Marketing Fast Forward) organiseerden, donderdag 11 april in de Openbare Bilbiotheek Amsterdam.
Ook interessant voor je
Slimme linkbuilding-strategieën om autoriteit & vertrouwen op te bouwen [stappenplan]
Slimme linkbuilding-strategieën om autoriteit & vertrouwen op te bouwen [stappenplan] Backlinks blijven een van de krachtigste factoren om organisch verkeer te laten groeien. Ze versterken je positie in zoekmachines...
1 x gelezen
Je marketingbudget rechtvaardigen? Zo maak je B2B-marketing meetbaar
Je marketingbudget rechtvaardigen? Zo maak je B2B-marketing meetbaar “€1 erin = €10 eruit”. Zo makkelijk als dat gaat in de wereld van e-commerce, zo moeilijk kunnen we deze conclusie trekken als het gaat om B2B...
3 x gelezen
Adobe: AI transformeert consumentengedrag in Europa
AI transformeert consumentengedrag in Europa In slechts zes maanden tijd is het aantal bezoeken aan retail- en reiswebsites via AI-assistenten met 50 procent gestegen in het Verenigd Koninkrijk. Financiële websites...
8 x gelezen