Slimme bril
Envision Technologies heeft een AI-aangedreven bril op de markt gezet. De bril zorgt dat blinden en slechtzienden meer onafhankelijkheid krijgen hebben toegang tot de visuele informatie om hen heen.
Envision Glasses.
Envision Technologies heeft een AI-aangedreven bril op de markt gezet. De bril zorgt dat blinden en slechtzienden meer onafhankelijkheid krijgen hebben toegang tot de visuele informatie om hen heen.
Envision Glasses.
De toekomst van adverteren in 2025: hoe AI klantbeleving verandert Met een frisse blik deel ik mijn ideeën over wat adverteren ons in 2025 te bieden heeft! Opkomende technologieën, veranderend consumentengedrag en...
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt Consumenten zijn bewuster en data wordt steeds meer beschermd. Hoe zorg je voor effectieve campagnes zonder in te leggen op beveiliging? onsumenten zijn...
Gartner voorspelt: autonome AI & 3 andere opvallende tech-trends Autonome AI, robots op de werkplek, 6G: van welke technologieën kun je de komende jaren verwachten dat ze mainstream worden? En in welke...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer