Pharmamarketeer
Veranderende markttrends transformeren hoe farmamarketeers patiënten en zorgverleners vinden

Veranderende markttrends transformeren hoe farmamarketeers patiënten en zorgverleners vinden, targeten en betrekken

Veranderende markttrends transformeren hoe farmamarketeers patiënten en zorgverleners vinden

Uit de Healthcare Marketers Trend Survey blijkt dat er, wat betreft kanaalgebruik, meer groei plaatsvond in nieuwere tactieken zoals niet-lineaire video en streaming audio dan in sommige van de meer traditionele. Vorig jaar bereikte het gebruik van video en niet-lineaire tv 53,4%, tegenover 36,3% het jaar ervoor. En streaming audio was misschien niet zo hoog, maar liet toch een mooie groei zien in gebruik, naar 37,6%, vergeleken met 27,4% in 2022. Deze gerichte kanalen stellen marketeers in staat om patiënten en artsen te bereiken op cruciale momenten in de diagnose- en behandelingstraject.

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)