Pharmamarketeer
Maak je marketing futureproof

Maak je marketing futureproof

Maak je marketing futureproof

Hoe kun je een solide marketingstrategie en -organisatie opbouwen die flexibel genoeg is om mee te bewegen met de snelle en drastische veranderingen in de omgeving? Hoe kun je losbreken van de fixatie op de oppervlakkige en vluchtige aspecten die het marketingvak zo aantrekkelijk en dynamisch maken? Te vaak belanden marketeers in een uitvoerende rol in plaats van een strategische rol. Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School leer je alles over strategische marketing. Grijp je kans en ontwikkel jezelf, zodat je meer waarde kunt toevoegen aan jouw organisatie, klanten en de maatschappij.

Dit komt aan bod

Tijdens deze clinic staat het verkrijgen van overzicht en inzicht centraal. Je zult ontdekken waar je als marketeer de grootste waarde kunt toevoegen. Daarnaast leer je waar de groeikansen liggen, zowel op de markt als binnen je eigen organisatie. Het begint namelijk allemaal met de juiste interne focus, omdat alle externe successen daaruit voortkomen. We zullen de dynamiek binnen ons vakgebied verkennen en de krachten bespreken die ervoor zorgen dat strategische marketing nu meer dan ooit het verschil kan maken. Maar wat is daarvoor nodig en hoe organiseer je dat?

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)