Sinds de pandemie heeft contentmarketing de wind mee, blijkt uit het B2B-onderzoeksrapport van het Amerikaanse Content Marketing Institute (CMI)*. Er is meer budget, meer werk én meer empathische content voor klant. Wat kunnen deze ontwikkelingen betekenen voor jouw B2B-contentmarketing? En hoe pas je je marketingstrategie er effectief op aan? In dit artikel 5 trends en […]
Ook interessant voor je
LinkedIn versnelt zijn aanbod voor B2B-marketeers met AI-gestuurde advertentietools
LinkedIn versnelt zijn aanbod voor B2B-marketeers met AI-gestuurde advertentietools Hoewel LinkedIn tegenwoordig de diepe zakken van grote consumentenmerken probeert aan te spreken, blijft het trouw aan de kern van zijn...
2 x gelezen
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent AI is niet overhyped; het fenomeen wordt eerder onderschat. De echte innovatie ligt in het benutten van AI als strategisch instrument, niet alleen als een hulpmiddel voor...
8 x gelezen
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie Teads publiceert zijn trendrapport Tech Themes 2025. Politieke onzekerheid, opkomende technologieën en veranderend consumentengedrag hebben ook...
16 x gelezen