In weinig sectoren geldt het cliché dat de wereld nogal snel verandert zo sterk als in e-commerce. Waar dit een generatie geleden nog in de kinderschoenen stond, is het aandeel online aankopen in de Nederlandse detailhandel -mede door Corona- gestegen naar 22%. Naar alle verwachting zal dit de komende jaren nog verder groeien. De verwachting is dat ook de wereldwijde uitgaven aan online marketing hiermee zullen stijgen naar $786 miljard dollar wereldwijd in 2026, een ruime verdubbeling.
Ook interessant voor je
Design thinking als contentmarketeer inzetten [voorbeelden & tips]
Design thinking als contentmarketeer inzetten [voorbeelden & tips] In dit artikel neem ik je mee door de verschillende fases van design thinking. Ik geef je concrete voorbeelden én handige tips over hoe jij deze...
1 x gelezen
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt Stel je voor, je runt een broodjeszaak of een sportschool. Lekker lokaal, waardoor je vrienden en kennissen kunt optrommelen om naar jouw zaak te komen. Nu is...
2 x gelezen
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
13 x gelezen