Pharmamarketeer
digitale obesitas

Hoe trek je je content naar een hoger SEO-niveau?

Hoe trek je je content naar een hoger SEO-niveau?

Het is een constante uitdaging: je wilt hoge posities veroveren met jouw keywords én eenmaal behaald, wil je ze ook behouden. Maar met jou vele anderen. Als je dan toch een paar keywords verliest, is het belangrijk om te begrijpen wat er precies gebeurt en welke acties je gaat ondernemen. Na een core update van Google in juni (2021) raakte sommige bedrijven enkele posities kwijt, terwijl er aan hun kant geen veranderingen waren gemaakt. Een voorbeeld is het bedrijf ikbenfrits. Zij doken erin met het Growth Team en lieten een site-audit doen.

Uit deze audit bleek dat E-A-T heel belangrijk voor ons was omdat we een ‘Your Money or Your Life’ (YMYL) website zijn. Andere – vergelijkbare – bedrijven die ook een YMYL merk zijn (kan zijn dat je ons nog niet kent: ikbenfrits adviseert online in hypotheken), werden ook geraakt door deze core update. De E-A-T factoren hebben dus een prominentere rol toebedeeld gekregen.

Lees dit bericht verder op: Hoe trek je je content naar een hoger SEO-niveau? | Marketingfacts

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)