Bedrijven die iets posten op internet houden als het goed is rekening met de indexering door Google. Een hogere indexering betekent immers betere zichtbaarheid. Het lastige is: Google geeft geen inzicht in de regels die worden gehanteerd. Sterker nog: die regels zijn aan verandering onderhevig. “Wij hebben een tool ontwikkeld voor online marketeers om hen te helpen om hun klanten beter gevonden te laten worden op Google”, aldus Sam van Houten medeoprichter van KeyWI.
Ook interessant voor je
Hoe Google Dubbele Content Detecteert
Hoe Google Dubbele Content Detecteert De mythe van een straf voor dubbele content bestaat al jaren. Google streeft naar diverse zoekresultaten en moet kiezen wanneer twee of meer pagina’s hetzelfde of...
8 x gelezen
De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025
De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025 In 2025 gaat er weer veel veranderen voor marketeers. Privacywetgeving, technologische innovaties en artificial intelligence (AI) zorgen voor nieuwe uitdagingen en kansen...
1 x gelezen
Waarom jouw geweldige content niet tot geweldige resultaten leidt – en hoe je dit kunt oplossen
Waarom jouw geweldige content niet tot geweldige resultaten leidt – en hoe je dit kunt oplossen Wanneer jouw content op volle toeren draait, zijn de signalen duidelijk. Je publiek zoekt specifiek naar jouw content...
4 x gelezen