Trendrapport
Tijdens het jaarlijkse Trend Fest, georganiseerd door Platform Innovatie in Marketing kregen marketeers een stevige boodschap mee. De maatschappij staat op een kantelpunt. Angst en onzekerheid zullen het komende decennium domineren.
Tijdens het jaarlijkse Trend Fest, georganiseerd door Platform Innovatie in Marketing kregen marketeers een stevige boodschap mee. De maatschappij staat op een kantelpunt. Angst en onzekerheid zullen het komende decennium domineren.
LinkedIn is mijn #1 bron van nieuwe klanten als consultant In mijn drie jaar als consultant heeft LinkedIn consequent de hoogste kwaliteit leads opgeleverd tegen de laagste doorlopende kosten — mits je weet hoe je het...
Nieuwe campagne tegen misleiding via social media: foute influencers verdienen een ‘kogelvis’ De campagne, gelanceerd door de Stichting Reclame Code (SRC), is gericht op het helpen signaleren van misstanden...
WTF is open-source marketing mix modeling? Het verbeteren van media mix modeling (MMM) is een topprioriteit voor Amerikaanse marketeers, volgens een 2024-onderzoek van eMarketer. Maar liefst 61% geeft aan dat ze werken...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer