Met veel mensen tegelijkertijd aan je content(strategie) werken, dat kan onoverzichtelijk worden. Hoe introduceer je een contentkalender? En hoe krijg je je collega’s zo ver dat ze ermee gaan werken? In deze maandelijkse vragenrubriek geeft contentstrateeg John Verhoeven antwoorden op brandende vragen. Q Ik werk voor een organisatie die dagelijks veel en diverse content maakt […]
Ook interessant voor je
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
12 x gelezen
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar 2025 staat voor de deur en om goed voorbereid aan het nieuwe jaar te beginnen, is onze marketingkalender voor 2025 nu gratis...
7 x gelezen
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025 Social Commerce wordt dé focus voor B2B-marketeers in 2025, zo laat de nieuwe Marketing Monitor van Company.info, Validators en FD...
3 x gelezen