Veel merken gaan de komende tijd verdwijnen. Het boek ‘Merkdisruptie’ van Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto, brengt de oorzaken in kaart aan de hand van vijftien megatrends. Op Marketingtribune gaan we dieper in op de trends. Vandaag de 3e aflevering in een serie van 5 over sexuele disruptie: narcisme.
Ook interessant voor je
Slimme linkbuilding-strategieën om autoriteit & vertrouwen op te bouwen [stappenplan]
Slimme linkbuilding-strategieën om autoriteit & vertrouwen op te bouwen [stappenplan] Backlinks blijven een van de krachtigste factoren om organisch verkeer te laten groeien. Ze versterken je positie in zoekmachines...
1 x gelezen
Je marketingbudget rechtvaardigen? Zo maak je B2B-marketing meetbaar
Je marketingbudget rechtvaardigen? Zo maak je B2B-marketing meetbaar “€1 erin = €10 eruit”. Zo makkelijk als dat gaat in de wereld van e-commerce, zo moeilijk kunnen we deze conclusie trekken als het gaat om B2B...
3 x gelezen
[event] Trends & Insights van SXSW 2025: Wat betekent tech voor jouw toekomst?
Op donderdag 10 april organiseert Hibou het event ‘Trends & Insights van SXSW 2025’. Geïnspireerd door South by Southwest (SXSW), het grootste evenement ter wereld op het gebied van tech, digital...
2 x gelezen