Een onderzoek uitvoeren onder Nederlandse marketeers is zo makkelijk nog niet. Kost geld, tijd, iemand moet het voortouw nemen en de populatie is best lastig in beweging te krijgen. Maar een onderzoekje, dat we met een nogal vrijblijvend mailtje uitstortten over de aanstaande bezoekers aan de NIMA Marketing Day, leverde zonder veel getrek en gepeur zomaar tweehonderd respondenten op. En de uitkomst is minder voorspelbaar dan het op voorhand lijkt: marketeers willen meer marketing studeren, en liefst nog snel ook.
Ook interessant voor je
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
13 x gelezen
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar 2025 staat voor de deur en om goed voorbereid aan het nieuwe jaar te beginnen, is onze marketingkalender voor 2025 nu gratis...
8 x gelezen
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025 Social Commerce wordt dé focus voor B2B-marketeers in 2025, zo laat de nieuwe Marketing Monitor van Company.info, Validators en FD...
4 x gelezen