De merkvoorkeur ligt bij consumenten al vrijwel vast voordat ze de actieve zoektocht naar een product starten. Het is dus van belang dat je als merk al in het achterhoofd van de consumenten aanwezig bent, voordat zij het voorstadium van een aankoopbeslissing bereiken.
Ook interessant voor je
Design thinking als contentmarketeer inzetten [voorbeelden & tips]
Design thinking als contentmarketeer inzetten [voorbeelden & tips] In dit artikel neem ik je mee door de verschillende fases van design thinking. Ik geef je concrete voorbeelden én handige tips over hoe jij deze...
1 x gelezen
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt Stel je voor, je runt een broodjeszaak of een sportschool. Lekker lokaal, waardoor je vrienden en kennissen kunt optrommelen om naar jouw zaak te komen. Nu is...
2 x gelezen
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
13 x gelezen