Veel B2B-marketeers zijn al bezig met een vorm van account-based marketing of denken er over na om het te implementeren. Er is een verschuiving waar te nemen: het doel is niet meer een grote hoeveelheid leads, maar juist specifieke personen binnen doelaccounts. Om dat doel te realiseren is goede en relevante content erg belangrijk. Content kan de aanpak van account-based marketing ondersteunen, want door de juiste content ben je als marketeer beter in staat het doel te bereiken: de interesse van die ene persoon binnen die organisatie. En zo doe je dat.
Ook interessant voor je
Design thinking als contentmarketeer inzetten [voorbeelden & tips]
Design thinking als contentmarketeer inzetten [voorbeelden & tips] In dit artikel neem ik je mee door de verschillende fases van design thinking. Ik geef je concrete voorbeelden én handige tips over hoe jij deze...
1 x gelezen
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt Stel je voor, je runt een broodjeszaak of een sportschool. Lekker lokaal, waardoor je vrienden en kennissen kunt optrommelen om naar jouw zaak te komen. Nu is...
2 x gelezen
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
13 x gelezen