In de basis gaat het nog te vaak mis met de online marketing in MKB-land. Die conclusie trek ik na legio trainingen en strategiesessies met MKB-ondernemers en marketing-communicatieprofessionals. En dat baart zorgen. Want in een tijd met steeds meer technologische mogelijkheden, lijken we af te wijken van de fundamentele principes die ooit zo belangrijk waren.
Ook interessant voor je
[event] Trends & Insights van SXSW 2025: Wat betekent tech voor jouw toekomst?
Op donderdag 10 april organiseert Hibou het event ‘Trends & Insights van SXSW 2025’. Geïnspireerd door South by Southwest (SXSW), het grootste evenement ter wereld op het gebied van tech, digital...
2 x gelezen
‘Verkeer naar websites daalt’
Verkeer naar websites daalt Door onder andere de opkomst van AI-chatbots zoals ChatGPT verandert de klantreis, signaleert Michelle de Zeeuw van De Zeeuw Digital Marketing. Gevolg is dat veel vakgenoten een daling van...
7 x gelezen
De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing
De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’ Marketeers horen dagelijks grote...
5 x gelezen