De dood van e-mail is al vele keren voorspeld, maar met 74 biljoen mails per jaar lijkt het communicatiekanaal sterker dan ooit. Sterker nog: werden er dit jaar 281 miljard mails per dag verzonden, in 2019 worden er 333 miljard verwacht. Nog wat cijfers die aantonen dat e-mail voor marketingdoeleinden onmisbaar is: het rendement bedraagt volgens sommige onderzoeken 3200 procent, het is de beste middel om klanten vast te houden. En: 45 procent van de consumenten ontvangt graag mails van merken.
Ook interessant voor je
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik
De AI Mindset Shift: Hoe ik AI Elke Dag Gebruik Ik ben in slechts een paar maanden van een incidentele AI-gebruiker naar een ervaren gebruiker gegaan. Hoe? Mijn mindset over hoe ik AI benaderde, is geëvolueerd. Nu...
12 x gelezen
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar
Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle belangrijke momenten van het jaar 2025 staat voor de deur en om goed voorbereid aan het nieuwe jaar te beginnen, is onze marketingkalender voor 2025 nu gratis...
7 x gelezen
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025
Marketing Monitor: Social commerce is topprioriteit voor B2B-marketeer in 2025 Social Commerce wordt dé focus voor B2B-marketeers in 2025, zo laat de nieuwe Marketing Monitor van Company.info, Validators en FD...
3 x gelezen