Het is binnen branded content voor B2B ontzettend belangrijk om focus aan te brengen en te durven kiezen. En om daarover met je klant in gesprek te gaan. Vraag klanten hoe ze je hebben gezien of gevonden. Vraag naar wat het vertrouwen gaf om klant te worden of zaken te doen. Als daar vijf keer hetzelfde uit komt, dan wil je daar misschien extra in investeren. Of het levert een antwoord op dat je niet verwacht, waarna je extra kritisch naar je huidige kanalen en funnels kunt kijken. In dit artikel geeft Thijs van der Zande, B2B Strateeg bij DPG Media, 7 tips voor branded content gericht op B2B.
Ook interessant voor je
[event] Trends & Insights van SXSW 2025: Wat betekent tech voor jouw toekomst?
Op donderdag 10 april organiseert Hibou het event ‘Trends & Insights van SXSW 2025’. Geïnspireerd door South by Southwest (SXSW), het grootste evenement ter wereld op het gebied van tech, digital...
2 x gelezen
‘Verkeer naar websites daalt’
Verkeer naar websites daalt Door onder andere de opkomst van AI-chatbots zoals ChatGPT verandert de klantreis, signaleert Michelle de Zeeuw van De Zeeuw Digital Marketing. Gevolg is dat veel vakgenoten een daling van...
7 x gelezen
De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing
De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’ Marketeers horen dagelijks grote...
5 x gelezen