Kunstmatige intelligentie is hipper dan ooit. Kijk alleen maar naar de enorme bedragen die erin omgaan. Microsoft pompt 1 miljard dollar in een samenwerking met het bedrijf OpenAI. De Europese Unie wil jaarlijks 20 miljard euro in AI investeren. En onderzoeksbureau Gartner verwacht dat over 2 jaar kunstmatige intelligentie een bedrijfswaarde heeft van maar liefst 2,9 […]
Ook interessant voor je
AI gebruiken voor artikelen: ‘Belangrijk dat redacties transparant zijn’
AI gebruiken voor artikelen: ‘Belangrijk dat redacties transparant zijn’ Toen schrijver Thomas Heerma van Voss een vermelding van zijn nieuwe boek Het Archief in het modetijdschrift Harper’s Bazaar...
3 x gelezen
De toekomst van adverteren in 2025: hoe AI klantbeleving verandert
De toekomst van adverteren in 2025: hoe AI klantbeleving verandert Met een frisse blik deel ik mijn ideeën over wat adverteren ons in 2025 te bieden heeft! Opkomende technologieën, veranderend consumentengedrag en...
12 x gelezen
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt Consumenten zijn bewuster en data wordt steeds meer beschermd. Hoe zorg je voor effectieve campagnes zonder in te leggen op beveiliging? onsumenten zijn...
11 x gelezen