Too often, content marketers set goals that their business leaders don’t care a lot about. (Brand awareness, anyone?) Here’s how to speak their language and set goals better connected to the business. Continue reading →
Ook interessant voor je
LinkedIn versnelt zijn aanbod voor B2B-marketeers met AI-gestuurde advertentietools
LinkedIn versnelt zijn aanbod voor B2B-marketeers met AI-gestuurde advertentietools Hoewel LinkedIn tegenwoordig de diepe zakken van grote consumentenmerken probeert aan te spreken, blijft het trouw aan de kern van zijn...
2 x gelezen
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent
Marketeers moeten AI inzetten als een dirigent AI is niet overhyped; het fenomeen wordt eerder onderschat. De echte innovatie ligt in het benutten van AI als strategisch instrument, niet alleen als een hulpmiddel voor...
8 x gelezen
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie
Premium contentomgeving van cruciaal belang voor versterken merkperceptie Teads publiceert zijn trendrapport Tech Themes 2025. Politieke onzekerheid, opkomende technologieën en veranderend consumentengedrag hebben ook...
16 x gelezen